Pneuservisy osobních vozů • Česká republika a okolí36. strana

Radovan Švec

Opravy motorových vozidel. Provoz pneuservisu. Prodej nových i použitých pneumatik, disků a náhradních dílů.

Jiří Pertl

Prodáváme veškerý stavební materiál. Autodoprava do 1,6 tun a do 5 tun. Zemní práce s minibagrem. Pneuservis.

Auto Domik

Nabízíme odborné služby autoservisu a pneuservisu pro osobní, SUV, terénní a lehké užitkové automobily. Montáže, přezouvání a vyvažování pneumatik. Výměna čelních skel, plnění a čistění klimatizací. Provozujeme i autobazar.

HRADIL CZ, s.r.o.

Provádíme kompletní pneuservis na osobní, nákladní, zemědělské a stavební stroje. Vyvážíme kolo do průměru 1320mm a váhy 200kg.

Antonín Brabec - Pneuservis

Poskytujeme výměnu a servis pneumatik. Prodáváme nové i protektorované pneumatiky značky Barum a alu kola.

Luděk Kutnar

Nabízíme služby autoservisu i pneuservisu. Provádíme servis a opravy vozidel všech značek, diagnostiku motorů i elektroniky či přípravy na STK.

Pneuservis Kabeláč

Pneuservisu pro osobní a dodávková vozidla. Prodej pneumatik, ALU disků a plechových disků. Opravy pneumatik. Servis klimatizace a dezinfekce ozonem. Opravy ALU disků a drobný servis.

Jaroslav Hölzl

Provádíme montáž, demontáž pneumatik, vyvážení disků na všechny typy osobních a dodávkových vozidel, včetně motocyklů.

Petr Mizera

Provozujeme autoservis se všemi standardními službami. Provádíme diagnostiku, kompletní servisní prohlídky i výměny pneumatik.

Autoservis Zavázal

Opravy osobních a dodávkových vozidel Mercedes, provádíme servisní prohlídky, příprava na STK, pneuservis, chipování motorů.

FRIGO s.r.o.

Provádí kompletní servis vozidel Mercedes a Smart, diagnostiku, mechanické opravy, pneuservis, klimatizace a jejich náplně, opravy, čištění, klempířské práce, lakování. Zajišťují administrativu s pojišťovnou, přípravu na STK, čištění interiéru a mytí.

Pneuservis – Úvaly

Zabýváme se prodejem pneumatik různých značek. Dále provádíme výměnu a opravu různých druhů pneumatik. Možnost výměny pneumatik na počkání. Zajišťujeme i sezónní uskladnění.

Autoservis Petr Jabůrek

Opravy motorů, podvozků a brzdových systémů, výměny předních skel, pneuservis, diagnostika, výměny olejů, klempířské práce.

Petr Zavázal

Vykupujeme havarované vozy. Provozujeme pneuservis, zajišťujeme STK a prodáváme pneumatiky.

OTEVŘENO (nonstop)

Pavel Kohoutek

Nabízím služby pneuservisu. Přezouvám, opravuji a svářím. Provádím renovace podvozků, přípravu vozu na STK.

ALL AUTOSERVIS CZ, s.r.o.

Autoservis nabízí komplexní servis osobních automobilů včetně autodiagnostiky, pneuservisu, STK, chiptuningu, montáže tažných zařízení, montáže zamykání řazení, autoalarmů, parkovacích senzorů, hands free a výměny autoskel. Také nabízí pick up servis, …

AUTO - PNEUSERVIS Jesenice

Provozujeme auto-pneuservis pro osobní vozy, dodávky, TIR i AGRO. Zajišťujeme nákup, prodej a opravy. Provádíme diagnostiky všech vozů, výměny oleje, destiček, čištění interiérů a další práce. Příprava a zajištění STK. Poskytujeme nonstop pohotovost.

ZAVŘENO (Otevírá v Pá 08:17)

Milan Zier

Naše firma nabízí služby v oblasti automobilů. Servisní služby: diagnostika a seřízení motoru na různých typech špičkových přístrojů, částečné i úplné opravy motoru a agregátů, vyhledávání závad osciloskopem, opravy podvozků, geometrie …

Auto Lukas

Prodej použitých i nových náhradních dílů pro vozy Audi a Volkswagen: dobré ceny a většinu dílů skladem, výkup dílů i komisní prodej, zasílání na dobírku přepravní službou PPL po celé ČR možno i na Slovensko, prodej a výkup ojetých a …

Pneuservis Kroutvar

Nabízím kompletní služby pneuservisu včetně mytí kol a prodeje pneumatik.

Pavel Ryba

Prodávej pneumatik včetně provádění jejich výměny a oprav.

Autoservis a pneuservis – Antonín Malý

Zabýváme se opravami a servisem automobilů. Nabízíme služby pneuservisu, montáže a seřizování klimatizací.

Vít Pěchota

Provoz autoservisu a pneuservisu. Dále nabízíme čištění interiérů vozidel.

OTEVŘENO (Zavírá v 19:00)

Jiří Karel

Opravy pneu, prodej penu, výměny pneu. Pneu osobní, nákladní, traktorové. Opravy průrazů, vyvažování osobních a nákladních pneu. Prořezávání pneu. Hustění pneu dusíkem.

OTEVŘENO (Zavírá v 16:00)

AUTOSERVIS AAAAP

Provozování autoservisu a pneuservisu. Nabízíme komplexní služby pro motoristy od mechanických, pneuservisních, karosářských a lakýrnických prací až po autoelektriku a moderní diagnostiku. Opravujeme vozy všech značek.

SUPERA MOTORS, s.r.o.

Nabídka servisu a pneuservisu, ladění výkonu na motorové brzdě.

Autopneuservis-ostrov

Provoz pneuservisu a autoservisu. Prodej, opravy a montáže pneumatik. Zajišťujeme přípravu vozidel na STK + ME včetně jejich provedení. Nabídka čištění a plnění auto klimatizací, diagnostiky a čištění interiéru.

Pneuservis Trojan

Nabídka komplexních služeb pneuservisu. Možnost zakoupení pneumatik značky Nokian, Goodyear, Barum, Dunlop, Michelin a dále alu-disků a příslušenství.

Autoservis Hrnčíře

Provádíme mechanické opravy všech druhů osobních vozidel,specializace – diagnostika Škoda,VW,Audi, Seat. Montáž zámků řazení – autorizované středisko.Zajišťujeme STK a emise. Drobné elektroopravy.Lakýrnické a klempířské práce – rovnací stolice.

OTEVŘENO (Zavírá v 16:00)

Tomáš Kunc - Autodílna

Provozujeme pneuservis. Opravujeme, přezouváme a prodáváme pneumatiky pro osobní auta a malé dodávky. Provádíme opravy vozidel.

Pneuservis Hlinka

Provozování pneuservisu osobních a lehkých nákladních vozů, prodej pneumatik, studené protektorování.

Autocentrum Novák

Mechanické práce, diagnostika vozidel, plnění a servis klimatizací, výměna poškozených skel, prodej a montáž tažných zařízení, pneuservis, opravy karoserií, příprava a zajištění STK, prodej náhradních dílů a autobaterií, úpravy řídících …

OTEVŘENO (Zavírá v 17:00)

DIAMANT CAR CENTRUM, spol. s r.o.

Nabízí servisní služby majitelům všech značek automobilů. Vlastní diagnostické zařízení schopné komunikovat se všemi typy řídících jednotek automobilů. Samozřejmostí je také možnost klempířských a lakýrnických prací, využití pneuservisu s možností sezonního …

Petr Budai

Nabízíme služby pneuservisu včetně oprav, uskladnění pneumatik a prodeje pneu a disků. Zajišťujeme výměnu olejů, výfuků, komponentů brzd a čepů, renovace světlometů, montáž mechanického zabezpečení vozidel. Příprava vozidel na STK a emise (včetně zajištění).

Vladimír Mikoláš

Autoservis a pneuservis provádí servis vozů všech značek. Prodává náhradní díly a pneumatiky.

Jiří Hádek

Provoz pneuservisu. Nabídka prodeje pneumatik a disků.

ZAVŘENO (Otevírá v 15:00)

Pneuservis Kudrnáč

Pneuservis nabízí prodej, opravy a montáž pneumatik a opravy automobilů. K dispozici je nonstop pohotovost.

OTEVŘENO (Zavírá v 16:30)

AUTO CHLÁDEK s.r.o.

Komplexní pneuservis pro automobily do 3,5 t a motocykly: prodej pneumatik a disků, montáž a vyvažování kol osobních a dodávkových vozidel, opravy defektů duší a plášťů, demontáž, montáž a vyvažování motocyklových kol.

SOS Rent s.r.o.

Zajišťujeme provoz autoservisu a pneuservisu. Provádíme diagnostiky vozů koncernu VW. Nabízíme opravu, montáž klimatizace, autoskla, příprava STK, klempírna, lakovna, likvidace pojistných událostí, čištění vozidel. Prodej pneu, autopůjčovna.

AutoKloucek.cz

Opravy a údržba všech osobních automobilů a motocyklů, diagnostika osobních automobilů (BMW, Seat, Audi, VW, Škoda a další), pneuservis (přezutí a vyvážení pneu, lepení plášťů a prodej pneu), příprava a provedení STK a ME, karosářské práce, výměny …

OTEVŘENO (Zavírá v 16:30)

Autoservis AXE Motors

Prodej náhradních dílů. Pneuservis 12"-24". 3D geometrie. Servis a plnění klimatizací. Diagnostika a autoelektrika. Měření účinku brzd. Motorové oleje Mobil. Výměna autoskel. Příprava vozu na STK. Zabezpečení vozidel Construct.

SECO Pneu s.r.o.

Komplexní služby autoservisu a pneuservisu. Zahrnuje myčku aut a prodej akumulátorů, baterií a dalších autodílů.

Autoservis HS

Opravy a servis osobních a dodávkových vozů všech běžných značek a pneuservis. Nabízíme opravy motorů, klempířské a lakýrnické práce, diagnostiku řídících jednotek, servis klimatizací, výměnu autoskel, montáž tažných zařízení, odtahovou službu.

ALFA - AUTO

Mechanické a klempířské práce, lakýrnické práce, geometrie, pneuservis, servis klimatizací, odtahová služba, autoskla, mytí vozidel, příprava na STK + emise, autopůjčovna, prodej náhradních dílů.

AutoDraft ČR s.r.o.

Přes 150 zánovních vozů Volkswagen, Seat a Škoda ze západní Evropy. Naše auta pochází pouze od autorizovaných dealerů a jsou pečlivě zkontrolovaná. Prémiová výbava vozů, která dostala perfektní péči. Garanční prohlídky, autorizované servisy, přesné intervaly. …

Autoservis Haus

Provádím diagnostiku, mechanické a klempířské práce, opravy motorů a převodovek vč. automatických, pneuservis a prodej pneu, přípravu a zajištění STK, seřízení světel, seřízení brzd, výměnu autoskel, leštění světel. Zajišťuji lakování. Poskytuji náhradní vůz …

Autoservis Úlovec s.r.o.

Autoservis poskytuje komplexní služby péče o osobní a užitkové vozy včetně jejich oprav, diagnostiky, výměny autoskel a přípravy a provedení STK. Zahrnuje také služby pneuservisu s měřením geometrie pomocí moderního 3D systému.

OTEVŘENO (Zavírá v 15:30)

Martin Čížek

Autoservis a pneuservis, nabízíme autoelektrikářské práce.

AUTO PNEU VULKÁN s.r.o.

Pneuservis nabízí kompletní služby na moderním vybavení. Prodáváme pneumatiky (levné zimní pneu), plechové alu disky, elektrony. Autoservis nabízí opravy alu disků, servis, čištění a plnění autoklimatizace, seřízení geometrie.

OTEVŘENO (Zavírá v 22:00)